Keresés

Házirend



A Házirend célja, hogy meghatározza a Szalonban tartózkodó és a szolgáltatásokat igénybe vevő személyek egymás közötti magatartását és azokat az alapvető szabályokat, melyek a kultúrált szolgáltatói tevékenység magas színvonalon történő végzéséhez elengedhetetlenek. A hatályos magyar jogszabályok és jelen Házirend betartása kötelező minden üzletünkben tartózkodó személyre nézve. A Házirend elolvasható üzletünk várakozó helyiségében és honlapunkon egyaránt. Az időpont lefoglalásával, a szolgáltatások igénybevételével Vendégünk automatikusan elfogadja a Házirend szabályait.


  1. Kérjük, ügyeljenek a tisztaságra. Üzletünkben tilos morzsálódó, vagy egyéb módon szennyező, valamint erősen illatozó ételek és italok, fagylalt fogyasztása, valamint a dohányzás.

  2. Időpont egyeztetésre telefonon keresztül van lehetőség hétfőtől péntekig 8-19 óráig. Hétvégén, ünnepnapokon illetve szabadság ideje alatt nem áll módunkban reagálni a hívásokra és üzenetekre mivel ez az időszak úgy mint bárki másnak, nekünk is pihenéssel telik amikor feltöltjuk készleteinket a következő hétre annak érdekében, hogy folyamatosan a megszokott magas színvonalon tudjunk teljesíteni. Minden esetben munkanapokon tudunk a hívásokra és üzenetekre válaszolni. Kivétel ez alól ha SOS probléma merül fel. Úgy kérjük Vendégeinket, hogy küldjenek SMS- t az esetleges kellemetlenségek elkerülése érdekében. Kérjük, a megbeszélt előjegyzésre mindig időben érkezzen, mivel a vendégeket egymás után fogadjuk, ezért kiemelten fontos, hogy az előre egyeztetett időpontokat mindenki komolyan vegye. Késés esetén fennáll a veszélye annak, hogy nem a terv szerint tudunk haladni. Ez esetben a késés miatt a kezelés a megbeszéltekhez képest rövidebb ideig tart vagy meg sem kezdhető a késés mértékétől függően.

  3. Kérjük Vendégeinket, hogy minden esetben időben gondoskodjanak előjegyzésről mert ha az utolsó pillanatban értesülünk róla nem biztos, hogy lesz szabad kapacitásunk és bármennyire is szeretnénk nem fogunk tudni segíteni. Mindenki dolgát nagyban megkönnyíti ha időben kommunikálunk. Vendégeink előjegyzése tolható mindenféle szankció nélkül, mi is tudunk más vendéggel kalkulálni, így nem származik anyagi kárunk illetve más vendégekkel szemben is korrekt megoldás mert korábbi időponthoz tud jutni az aki várólistán van.

  4. Ünnepnapokon szalonunk minden esetben zárva tart. Amennyiben Vendégünk mégis valami okból ilyenkor szeretne szolgáltatást igénybe venni, úgy rugalmasan állunk rendelkezésre 500%-os díj ellenében.

  5. Mindenkivel előfordul, hogy közbe jön valami és nem tud eljönni a megbeszélt időpontra. Természetesen megértjük és szeretnénk megkérni Vendégeinket, hogy ez esetben valamilyen módon értesítsék szalonunkat, hogy ne várjunk hiába. Amennyiben nem sikerül lemondani, úgy a következő pontok valamelyike lép hatályba.

  6. A lefoglalt időpontok áthelyezése, lemondása az alábbi szabályok figyelembe vételével lehetséges: a) Díjmentesen lemondható, áthelyezhető egy időpont, amennyiben az a kezelés előtt több mint 24 órával történik. b) Amennyiben Vendégünk egy időpontot úgy kíván lemondani vagy áthelyezni, hogy a kezelés eredeti időpontjáig kevesebb mint 24 óra, de több mint 12 óra van hátra, rendelkezésre állási díj fizetendő, mivel a kérdéses időpontot Vendégünknek fenntartottuk, de azt kis valószínűséggel tudjuk más Vendég számára felhasználni, ezért üzletünket kár éri. A rendelkezésre állási díj mértéke a lemondott, áthelyezett szolgáltatás árának 50%- a. Ha a kezelés lemondása, áthelyezése a kezelés megkezdése előtti 12 órán belül történik, a szolgáltatás árának 100%-a a rendelkezésre állási díj. A rendelkezésre állási díjat Vendégünk következő látogatása során számlázzuk. c) Amennyiben Vendégünk nem mondja le a kezelést, de nem is jelenik meg, a 6/b. pont alapján járunk el ,így a rendelkezésre állási díj a szolgàltatás árának 100%-a és a következő látogatás alkalmával számlázzuk. Amennyiben vendégünk nem fizeti meg a rendelkezésre álló díjat következő látogatása alkalmával, úgy a további együttműködésünk megszűnik. A lefoglalt időpontok lemondása, áthelyezése elérhetőségeinken – telefonon és SMS-en keresztül tehető meg.

  7. Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy üzletünkben minden szolgáltatás azonnal fizetendő, hitelre vásárlást nem engedélyezünk. Áraink nem alkuképesek.

  8. Üzletünk sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérjük, tartsa szem előtt a többi vendég nyugalmát, és amennyiben gyermeke bármilyen felügyeletet igényel, kezelései idejére gondoskodjon arról üzletünkön kívül. Köszönjük megértését.

  9. Az egészség számunkra is kulcsfontosságú kérdés. A többi vendég és saját egészségünk érdekében kérjük, csak egészségesen vegyen részt kezeléseinken. Kötelességünk, hogy fertőzésgyanús esetekben védőmaszkot használjunk, a vendégre védőmaszkot adjunk, vagy akár a kezelést későbbre halasszuk.

  10. A Házirend bármely pontjának megszegése esetén kötelesek vagyunk a szabálytalan viselkedés megszüntetését kérni. Amennyiben ez a kérés nem teljesül, a szabálytalankodó személynek el kell hagynia üzletünket, akár a megkezdett szolgáltatás félbeszakításával.


A Házirend jelen verziója 2020. január 1. napjától lép életbe.

Köszönjük Vendégeinknek, hogy házirendünk betartásával hozzájárulnak zökkenőmentes és rendezett üzletmenetünkhöz, valamint a többi Vendégünk nyugalmához. Szolgáltatásaink igénybevételéhez kellemes időtöltést, kikapcsolódást kívánunk!


Tisztelettel:

Máté Tünde, a Bella Figura fodrásza

+36 (30) 227 6940


#házirend #figyeljünkegymásra

75 megtekintés0 hozzászólás

Friss bejegyzések

Az összes megtekintése
BellaFigura logo .png